به گزارش روابط عمومی مدیریت استان یزد، در این نشست که با هدف ارج نهادن به خدمات سالیان خدمت و تکریم ایثارگریهای بازنشستگان برگزار گردید، آقای زارعشاهی، مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود، از زحمات و فداکاریهای این عزیزان قدردانی کرد.
در این مراسم، از خانوادههای معظم شهدا به پاس ایثار و ایستادگیشان تجلیل شد؛ از جمله آقای محمد کارگر حاجیآباد (پدر شهید)، خانم معصومه تامهری (مادر شهید) و خانم رباب دارشش در (مادر شهید).
همچنین در بخش تجلیل از بازنشستگان کشوری، از آقای سید محمود بسیطی و آقای حسین دهقانیزاده بغدادآبادی قدردانی گردید.
در پایان، از آقای رمضان کارگران بافقی نیز به عنوان یکی از بازنشستگان فرهیخته و صاحبتجربه، تجلیل به عمل آمد.
