در ادامه هر کدام از رؤسای کانونها مطالبی در حوزه متناسب سازی، بیمه تکمیلی و همچنین رفاهیات بیان کردند.
سپس دکتر جوکار نماینده شهرستان یزد، دکتر میرمحمدی نماینده شهرستانهای میبد و تفت، دکتر صباغیان نمابنده شهرستانهای بافق، بهاباد، مروست، خاتم و ابرکوه مطالبی در خصوص درخواستهای رؤسای کانون ها بیان کردند.
در این نشست، مقرر شد در جلسه شورای برنامه ریزی استان، نسبت به مصوبه تکلیف دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان همانند شاغلین اقدام کنند.


