برای بررسی مطالبات بازنشستگان صورت گرفت؛

نشست مدیر صندوق و روسای کانون‌ها با مجمع نمایندگان استان یزد

نشست مدیر صندوق و روسای کانون‌ها با مجمع نمایندگان استان یزد
به مناسبت ۲۵ ذی الحجه جلسه مشترک مدیریت صندوق بازنشستگی استان با مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی و روسای کانون‌های بازنشستگی کشوری استان روز چهارشنبه ۲۷ خرداد در سالن کنفرانس مدیریت استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان یزد، در ابتدای این نشست، زارع شاهی گزارشی از وضعیت صندوق استان در حوزه خدمات ارائه شده، بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان (که برخی مشمول افزایش حقوق شدهه و تعدادی نیز مشمول نشده اند)، تعداد وام های پرداختی، بیمه تکمیلی درمان و سایر خدمات رفاهی در حوزه بازنشستگی و شاغلین ارائه کرد.
سپس محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، گزارشی از درخواست ها و‌ اقدامات نمایندگان مجلس در حوزه بازنشستگی ارائه کرد.
در ادامه هر کدام از رؤسای کانون‌ها مطالبی در حوزه متناسب سازی، بیمه تکمیلی و همچنین رفاهیات بیان کردند.
سپس دکتر جوکار نماینده شهرستان یزد، دکتر میرمحمدی نماینده شهرستانهای میبد و تفت، دکتر صباغیان نمابنده شهرستانهای بافق، بهاباد، مروست، خاتم و ابرکوه مطالبی در خصوص درخواست‌های رؤسای کانون ها بیان‌ کردند.
در این نشست، مقرر شد در جلسه شورای برنامه ریزی استان، نسبت به مصوبه تکلیف دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان همانند شاغلین اقدام کنند.

40
30
20
10

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
08:40
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید