به گزارش روابط عمومی مدیریت استان یزد، در این مراسم، جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، زارعشاهی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد و سیفعلیشاهی مدیر کانون بازنشستگان کشوری استان حضور داشتند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد در این آیین، ضمن خوشامدگویی به حاضران، به تشریح اقدامات و برنامههای مرتبط با همسانسازی حقوق و بیمه تکمیلی درمان پرداخت.
همچنین نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و مدیر کانون بازنشستگان استان در سخنانی بر ضرورت تکریم بازنشستگان و رسیدگی به مسائل و مطالبات آنان تأکید کردند.
در پایان این مراسم، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد به پرسشهای مطرحشده از سوی بازنشستگان پاسخ داد.