همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه انجام شد؛

برگزاری آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در یزد

برگزاری آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در یزد
آیین گرامیداشت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز پنج‌شنبه ۲۱ خردادماه با حضور جمعی از بازنشستگان کشوری استان یزد و مسئولان استانی در محل کانون بازنشستگان کشوری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان یزد، در این مراسم، جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، زارع‌شاهی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد و سیف‌علیشاهی مدیر کانون بازنشستگان کشوری استان حضور داشتند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد در این آیین، ضمن خوشامدگویی به حاضران، به تشریح اقدامات و برنامه‌های مرتبط با همسان‌سازی حقوق و بیمه تکمیلی درمان پرداخت.
همچنین نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و مدیر کانون بازنشستگان استان در سخنانی بر ضرورت تکریم بازنشستگان و رسیدگی به مسائل و مطالبات آنان تأکید کردند.
در پایان این مراسم، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد به پرسش‌های مطرح‌شده از سوی بازنشستگان پاسخ داد.

050

پنج شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵
15:42
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید